Tuesday, August 10, 2010

WhyYou Hurt Me Again

I want to write here..
Don't know where should i told
And with whom should i tell
So i decided to write down here

You hurt me today
Why?
You keep asking me all that past story..
Honestly..
I don't want to remember all that
I want to keep it far from me..
But you keep asking..

I know.. but please i'm hurting you know?
Sometimes i hurt you too
But not as much you do to me k..
Huh..Huh...
You always make me feel sad..
Why...

You want me to hate you?
What you really want from me?
Can you tell me please?

Whatever you done,
I still forgive you
Why?????
Because i Love you...
Did you knew it????
NO!!!! You don't Know...

Enough lah....
Honey...
I hope you understand me please

You tau tak.. tak dah mengalah dengan you
You ask me to do that, do this, and this..
I buat tau..
I mengalah dengan you...
Berlembut dengan you..
ikut Kehendak you...
Tapi macam nie you buat dekat i...
Sumer nak puaskan hati you jer...
Hati i? Ader you kisah?

Tak pun....
Jahatlah awak nie...
Suker buat saya macam nie....
Kalau awak terjumpa aper saya tulis dekat sini..
harap awak faham..
Sedih giler... (ye sebab awak buat saya gila dekat awak)

Nasib baik saya cepat cool hari nie..
Kalau tak saya merajuk...
Tapi saya tak pandai merajuk...
Awak jer yang pandai merajuk..
Pastu mintak dipujuk... Hu..Hu...

Nak manja2 lah tu...
Kalau saya merajuk.. Awak tak suker..
Nangis pun awak tak suker...
Entah aperlah perangai saya yang buat hati awak senang...
huh.... Pelik awak nie...

Dah lah..
Tulis banyak2 dekat sini
Nanti sambung lagi...
Ada keje...
Tu lah awak...
saya nak cakap dekat awak tak beranai...
Takut nanti jadi gaduh and salah faham..
Saya letak dekat sini jer...
Nanti suatu masa nanti bila saya takder...
Harap awak terbacalah tulisan saya nie..

No comments:

Post a Comment