Monday, August 9, 2010

Too Tired

9 Aug 2010, 1.00pm


Mengantuknya... sangat-sangat mengantuk
Sejak terima notis, semangat untuk bekerja semakin hilang
Nasib baik ada awak bagi semangat
Jadi saya taklah rasa macam tak bermaya
Walaupun ada sikit2 tak bermaya tu

Hari nie tak buat kerja sangat
Update maklumat penting dekat blog dan website
dan mana2 pengiklanan yang ader no phone saya
Kerja harus diselesaikan mana yang patut
Sebelum meninggalkan position saya yang dah tak wujud lagi nie

Emm.. Sedih juga.. Tapi dah masanyer untuk berubah
Mungkin ada lagi baik menanti saya
Banyak juga maklumat yang harus diubah
Emmm yang dah lupa pun ada..

Tak mengapa..
Carilah maklumat tu..
Ubah mana yang boleh..
Nasib baik ada FB, blog private nie, blog personal..
Taklah rasa bosan...
Yang penting ader awak..
Yang layan SMS saya..


No comments:

Post a Comment