Monday, August 2, 2010

4 tahun sudah

4 tahun sudah kita bersama
Mengharungi suka duka dialam percintaan
Banyak yang telah kita tempuhi bersama
Susah Senang,
Semuanya telah kita lalui bersama

dan saat-saat bahgia masih lagi segar diingatan aku
aku terasa ingin kembali kepada saat-saat bahgia kita
Namun aku merasakan begitu payah kini
Untuk kembali seperti dulu
Antara kita sudah tidak sehaluan lagi
Jalan yang kita lalui bersama sudah tidak bersatu lagi

Aku dengan caraku dan kamu dengan cara kamu
Aku tahu antara kita sudah terasa sungguh asing
Aku tahu dan aku sedar
Maafkan aku..
Mungkin ada salah dariku
Atau mungkin juga salah darimu
Atau mungkin bukan salah daripada kita berdua
atau bukan salah sesiapapun

Adakah perpisahan yang terbaik untuk kita?
Seperti yang acapkali kau katakan kepadaku?
Jika itu keputusan yang terbaik
Aku merelai segalanya..

No comments:

Post a Comment