Saturday, August 28, 2010

Aku Masih Menanti

Aku ingin pergi dari segala kekalutan ini
Mencari sesuatu yang bisa memberikan kebahagiaan buat aku
Dimana dan bila aku masih menanti
Akan adanya bahgia buat aku yang dalam penantian

Siapakah yang akan mendampingiku
Membawa aku menuju destinasi impianku
Siapakah yang sudi menyambut tanganku
Menggenggam erat tanpa akan melepaskannya
Memelukku erat didakapannya tanpa akan merenggangkannya
Menatap mataku tanpa ada rasa jemu
Mendengan setiap luahanku tanpa aa letihnya
Menyeka titis air mataku tanpa cuba menambahnya
Membimbing aku menerusi lunas-lunas yang benar

Aku masih menanti akan datangnya dia dalam hidupku
Ku harap dia... ku ingin dia
Mampukah aku menjadi terbaik buat dia
Mampukan dia menerima aku seadanya
Sudikah dia memberi ruang buat diriku sahaja

Aku masih terus menanti..
Dan terus menanti..
Kuharap kamu lah yang kunanti..

No comments:

Post a Comment