Tuesday, August 17, 2010

Diam Itu Bagai Satu Kesunyian

3 Hari aku cuba berdiam diri
Cuba mengurangkan pergaulan aku dengannya
Cuba meleraikan kekusutan perasaan aku padanya
Cuba menghapus perasaan itu

Namun aku terasa sunyi
Diam aku memberikan aku satu kesunyian
kesunyian yang membuat aku rasa terasing

Adakah kita akan terus begini
Aku mengikut segala kehendak & permintaanmu terhadap hubungan kita
Namun ia membuat aku terasa jauh darimu
Membuat kau semakin jauh dariku
Maafkan aku

Aku tak ingin jauh darimu
Namun... apa daya..
Kita semakin jauh
Sedang aku terlalu rindukan kenangan kita
Sedangkan hakikat yang sebenarnya
Aku terlalu sayang padamu
Namun... kau takkan pernah mengerti
Biarlah perasaan ini aku pendam
Menjadi satu memori kita
Yang pastinya aku terasa bahgia bersamamu
Terima kasih
Kerna membuat aku bahgia
Biarpun sesaat aku bersamamu

No comments:

Post a Comment