Saturday, August 7, 2010

Tiada Maya Aku Kelesuan

Disinilah tempat aku meluahkan perasaan didalam hati ini
Kelesuan yang kurasakan didalam kehidupan aku kini
Semenjak aku berdiri sendiri
Semenjak aku kehilangan arah dan tuju
Aku semakin tiada maya
Langkah aku kian longlai
Meniti hari-hari yang bagai tiada maya

aku terus jua melangkah
demi kasihku pada ayah bonda
demi harapan yang disandarkan
aku teruskan jua

semenjak aku kehilanganmu
memang aku tiada maya
sungguhpun kita bertengkar
sungguhpun kita tidak serasi lagi
sungguhpun telah terputus ikatan ini
sungguhpun memori kita kian berlalu
namun jauh disudut hati ini
masih terselit rasa kasih
masih tersimpan rasa cinta

yang aku tak mampu membuangnya
biarlah ia terkubur bersama cinta kita yang tidak kesampaian
senang untuk kau tau..
kau yang terbaik yang pernah mendampingiku..

No comments:

Post a Comment