Monday, August 9, 2010

Semakin Hari Semakin Jauh

Kenapa semakin hari kita semakin jauh
Tidak seperti dahulu?
Aku ingin kembali seprti dahulu
Namu bisakah kita kembali

Hari-hari aku kian dibelenggu perasaan sendiri
Menyintaimu namun tak mampu milikimu
Haruskah aku lupakan perasaan ini?
Haruskah aku membuang rasa cinta untukmu?
Perlukan aku pergi dari hidupmu?
Meninggalkan kenangan yang kita cipta bersama?

Aku tak sanggup meninggalkanmu
Tapi hati aku menjadi cemburu
Tatkala ada insan lain dihatimu
Tatkala ada insan lain yang telah mencuri hatimu

Ye aku tak patut ada perasaan itu
Kerna aku hanyalah temanmu
Maafkan aku..
Andai suatu hari aku hilang dari pandangan matamu
Ketahuilah aku tidak pernah hilang
dari pandangan mata hatimu
Melainkan kau membuangku dari hidupmu

Aku tidak dipunyai sesiapa kini
Aku ingin kau miliki aku
Namun.. Biarlah...
Aku tidak ingin memaksamu untuk milikiku
Biarlah kau ikhlas terhadapku
Ikhlas menerimaku
Seadanya


No comments:

Post a Comment