Wednesday, August 18, 2010

Perlukah Aku Pendam Lagi?

Saat bersendiri ini
Fikiran aku akan mula berfikir
Ingin sahaja aku pergi
Ingin sahaja aku lari dri segala kekusutan minda yang tiada kesudahan
Memikirkan perjalanan hidup yang dicipta
Bagai tidak mengikut apa yang dirancang

Ya Aku Hanya merancang
Namun yang menentukan adalah Allah Yang Maha Kuasa
Hari ini pertanyaan kau mendebarkan hati ku lagi
Kenapa awak selalu mengoncang hati saya
Kenapa bila ada awak selalu sahaja hati ini berdebar
Kenapa selalu sahaja jantung ini berdegup

Mimpi...
Selalu sahaja awak mimpi yang manis-manis berkenaan kita
Tapi kenapa saya selalu mimpi yang sedih tentang kita?
Adakah saya terlalu memikirkan kesedihan saya dan awak?
Adakah saya terlalu emosi?

Entahlah awak..
Saya memang sayang sangat2 dekat awak...
Saya memang dah cintakan awak
Tapi nak buat macam mana
Awak punya perasaan tak sama dengan saya
takperlah awak...

Saya pun faham kehendak awak...
Jadi.. saya ikut sajalah kehendak awak..
Tapi tak taulah sampai bila kut
Sebab.... saya nie selindung macam mana pun
Tetap tak boleh bohong
Dosa bohong diri sendiri tau..

Emmm
Boleh saja saya terima sesiapa yang bagi ruang dekat saya
Tapi hati saya masih dekat awak..
Nak buat macam mana
Sabar jerlah....

Mood Jahat :> Kalau saya jumpa orang lain macam mana yer? Mesti kite tak macam dulu lagi kan? Mesti saya beri perhatian lebih dekat BF saya jer nanti.. Padan Muker Awak... He..he...

No comments:

Post a Comment