Friday, October 15, 2010

Workdays

Date: 15 Oktober 2010, friday
Time: 00.27am

Emmm letih betul kerja tadi.. tak terkejar dibuatnya bla sorang-sorang...Mana satu nak capai pun tak tahu...
Belakang sibuk tanya barang. depan sibuk suruh ambil barang. kunter sibuk suh masuk barang...
Tangan saya dua jer.... saya pun sorang jer.. tak terkejar... sbar ek....

Ada sorang makcik tu.. duk kata aku berangan... hu..hu.. tak lah makcik... saya bukan berangan.. tak perasan.. sebab tu keropok makcik terjatuh.. hu..hu.. Siap leh kata pulak... belum kawin lagi dah duk berangan... nama saper nie.. anak makcik ada... makcik orang Muar nie... boleh masuk minang tak nie? tinggal mana... 

eh..eh.. makcik nie.. macam polis lah pulak.. kite tengah sibuk nie.... sempat duk gurau... he..he..masuk minang yer.... Buleh.. silekan.. saye single lagi nie... tengah cari calon.... (gatal ek.. ko nie...) Bukan gatallah.... he...he... 

Pagi tadi.. tahap ketensionnan memang tinggi... kesabarn betul dibuatnya.. kenapalah hari2 kene menunggu.... susah betul... kalau jadi cakap jer jadi.. tak usah buat saya ternanti... kalau tak jadi kata tak jadi... senang saya wat keje sendiri.... nie habis masa dok bazir nunggu dia... Ingat saya takder kerja lain nak buat ker? 

huh...huh.... harap2 esok tak macam tu... letih yang amat..... Cepat dapat lesen.. cepat dapat kerja.. cepat juga aku mulakan hidup baru... atur kehidupan baru... jadi orang baru.. dengan hidup yang baru.... Insyaallah...

No comments:

Post a Comment