Sunday, October 24, 2010

Bulan-bulan berlalu

Dah hampir 9 bulan kita start kenal...
Dan dah 6 bulan kita jadi rapat... sangat-sangat...
Teringat saya masa mula-mula jumpa...
Tak pernah terfikirpun kita akan jadi rapat..
Awak pun ada terfikir macam saya tak?
Kenapa kita boleh jadi rapat yer?

Rindu sangat-sangat masa awak ada dekat dengan saya..
Sekarang awak dah jauh..
Jauh sangat-sangat...
Dulu perasaan saya dekat awak cikit jer..
Tapi sekarang.. dan banyak...
banyak sangat-sangat
Dulu cetek jer..
Tapi sekarang bertambah dalam..
Awak tau tak?
Emmm mesti awak tak tau kan?

Dah lama kite kenal kan..
Tapi kenapa saya jer yang ader perasaan dekat awak yer?
Agaknyer saya yang terover kut?
Emmm aper-aper jer lah awak...
Nak wat aper saya tipu kan?
Dosa nipu nie...
Kalau betul kite cakaplah kan?

Emmmm.....
Hari-hari fikir pasal awak..
sebab sekarang awak jer yang duk dalam hidup saya
sesekali ader gak tingat dekat kenangan lama..
Tapi,.. sib baik awak ader...

Awak....
Awak....
Saya sayang sangat dekat awak..
Cinta sangat dekat awak...
Napa yer?
Saya suka cara awak...
GUrauan awak.
Ego awak...
Moody awak..

Emmm... Nampak comellah...
Berani awak tinggal saya.. n marah saya..
Tarik pipi awak sampai merah...
Padan muke awak..

Awak...
dah malam dah nie...
nak tidurlah...
Awakpun dah tido..
Sian awak.. awak pening kepala yer..
Awak rehat yer...
Sayang awak..
Selamat malam awak..

No comments:

Post a Comment