Monday, September 27, 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang

Tarikh: 23 September 2010

Hari ini Hari lahirmu
Ingin sekali aku berada didepanmu
Menatap wajahmu
Membisikkan sesuatu padamu
"Selamat Ulang Tahun Sayang"
Mendakapmu
Agar kau terasa bahgia bersamaku

Namun aku disini jauh darimu
Biasa mendengar suaramu di talian
Memandang wajahmu yang tersemat difikiranku
Ingin sekali aku menceriakan hari ulangtahunmu
Namun apa dayaku

Ingin aku hadiahkan sesuatu padamu
Sesuatu yang amat berharga
Tetapi apakah hadiahnya
Aku tahu.. hanya satu hadiah yang mampu aku berikan
Yang mungkin kau tidak bisa melihatnya
Dan kau tidak bisa mengerti
Hadiah sebuah kasih sayang dan cinta yang tak berbelah bagi padamu
Ketulusan hatiu memberikan hatiku padamu
Keikhlasan cinta yang aku berikan padamu
Biarpun...biarpun...
Ia tidak diihat olehmu
Hanya itu hadiah yang paling berharga yang mampu aku berikan
Hanya untukmu sayang

Mungkin hadiah ini tidak seberapa..
Tapi bagiku cukup berharga
Sayang..
Selamat ulangtahun..
Semoga awak sentiasa bahgia disana
dan senantiasa sihat selalu
Apa yang saya inginkan..
Awak sentiasa gembira.. ceria.. dan sihat..
Saya disini biarpun jauh..
Tetap berada disisi awak..
Disiang, dimalam, ditidur dan jagamu sayang

Sekali lagi selamat ulang tahun sayang
Maaf andai tak bisa mengucapnya didepanmu
Aku takut.. kau semakin jauh dariku
Aku bimbang kau merasa rimas denganku
Biarlah retorik ini menjadi tempat ku
Selamat Ulang tahun sayang..
Aku disini senantiasa disisimu..
Menyayangimu tanpa ada ragu..
Hanya untukmu...

No comments:

Post a Comment