Friday, July 30, 2010

Teman Teristimewa

Aku tahu kau tak bisa menganggap aku lebih dar itu
Dan aku hanya bisa menjadi teman teristimewamu..
Aku tidak akan meminta lebih lagi..
Kerna kau bukan milikku
Cinta dan kasih mu hanya milik sidia
Si dia yang amat kau sayangi..

Aku tak bisa mengambil tempatnya
Tapi aku bahagia walaupun aku hanya teman istimewa..
Biarpun hanya teman
Aku akan membahagiakanmu
Aku curahkan kasih sayangku padamu
Seluruh perhatianku padamu
Menjadi peneman tatkala kau kesunyian
Menjadi kawan tatkala aku kau perlukan
Mendengar setiap keluhanmu
Mendengar setiap amarahmu
Mendengar sediap kesedihanmu

Aku sentiasa mendoakan kebahgiaanmu
Sanggup aku ketepi rasa sedih dan kecewa hati
Demi melihat kebahagiaanmu bersamanya
Aku sedia mencari dia supaya lebih dekat denganmu..
Tiada siapa mahu berbuat seperti apa yang aku buat..

Mencari kenangan lalu insan yang disayangi
Dan mengembalikan kenangan itu
Membiarkan hati sendiri sedih demi insan disayang..

Ya .. Hanya aku..
Kerna dimana ada bahgiamu... disitu ada bahgiaku
Dimana ada senyummu... disitulah aku bisa tersenyum..
Dimana ada kegembiraan diwajahmu...Disitulah aku bisa gembira

Gembiraku hanyalah melihat kau bahgia..
Mungkin tidak bahgia bersamaku
Tapi bahagia disamping insan yang kau cintai dan sayangi

Kerna aku "Teman Teristimewamu"
Apa yang kau beri padaku...
Telah cukup membuatkan aku istimewa dalam hidupmu
Usah kau risau..
Kerna aku akan selalu berada disampingmu
Kerna aku selalu ada..
Disampingmu

No comments:

Post a Comment