Thursday, July 22, 2010

Mungkinkah Aku Yang Bersalah

Semakin hari kurasa aku semakin jauh darinya
Ya Alah..
Apakah aku sendiri yang menjauhkan perhubungan itu
Apakah aku yang bersalah?

Kemesraan lalu bagai sudah hilang
Kasih sayang lalu bagaikan telah luntur
Cinta yang dulu tersemi bagaikan telah pudar
Bunga cinta yang mekar mewangi dulu bagaikan kian lalu

Apakah yang harus aku lakukan?
Mungkinkah aku harus biarkan ia terus begini?
Atau haruskah aku perbaiki semuanya kembali?

dahulu kita sungguh mesra..
Ya Allah
Aku emakin keliru dengan perasaan ini..
Impian ku didepan mata..
takkan harus aku musnah kan ia
Impian yang aku pasang setelah sekian lama

Sayang...
Aku cuba menjadi terbaik untukmu
Memang aku berbuat salah tanpa pengetahuanmu
Namun ... aku tak mampu berpatah balik
Aku benar2 menyayangimu..
Aku pinta pengertian darimu
Agar kasih kita terus bersemi..

Sayang..
Aku akan cuba mewarnai kembali hubungan kita
Aku akan cuba selamatkan hubungan kita
Aku akan cuba membahagiakan dirimu
Selagi dayaku bertahan

Percayalah sayang
selagi kita saling memahami
selagi kita saling mengerti..
takkan pernah putus hubungan kita..
Aku pinta kau hormati kehendakku

aku kan menjadi yang terbaik untukmu..
Berilah aku masa untuk kembalikan
Kegembiraan kita yang telah hilang

No comments:

Post a Comment